top of page

למשוך בחוטים


כאשר הגישו ב 1949 זוג האדריכלים הנשוי: Nisse & Kajsa Strinning את מערכת המידוף שלהם לתחרות, הם ככל הנראה לא דמיינו ש 70 שנה לאחר מכן המדפים שלהם ימשיכו לככב בבתים שונים ברחבי העולם ואף יהפכו לאייקון עיצוב שוודי.

מערכת המדפים הגמישה והמינימליסטית שהם יצרו, מכונה: String והיא מבוססת על מודולים המאפשרים גמישות רבה, שכן המדפים מגיעים במידות רוחב ועומק שונות, וניתן לשלב ביניהם ולשנות את מיקומם כמעט ללא מגבלה. המערכת יודעת לגדול או לקטון ככל שנדרש וגם לשלב בתוכה שולחנות מתקפלים, ארונות, מגירות וכיו"ב.

השילוב בין עמידות החומרים מהם בנויה המערכת (פנלים עשויים מתכת) ובין יכולתה של המערכת "לצמוח" ולהשתנות לאורך זמן - הופכים אותה להשקעה חכמה וארוכת טווח.

השועלים הוותיקים כבר יודעים שאנחנו אנשי הקומפקטיות לגמרי בעד BUY ONE כלומר: קניה מתוך הבנה שרכישת מוצר מושקע ואיכותי (גם אם הוא יקר) היא בסופו של דבר גם נכונה ומשתלמת יותר לצרכן וגם תורמת לאיכות הסביבה.

העובדה שהמערכת גם מגיעה באריזה שטוחה וקלה להובלה, מעניקה לה באופן רשמי את הטייטל: בניה "ירוקה" על-פי שפת XS

ואם תיקחו בחשבון שמדובר גם במערכת שמדויקת לצרכים שלנו (מילון XS >> קומפקטית). בעלת פרטים מוקפדים במפגש בין החומרים השונים (מילון XS >> מפגשים). ומאפשרת לקפל ולהעלים את מה שאינו בשימוש (מילון XS >> חללים ארוזים)... אתם כבר לגמרי מבינים מדוע הקדשנו לה פוסט…

87 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page