top of page

F2


ככל ששטח הדירות הולך וקטן, כך הולכים ומתרבים הפתרונות השונים של מוצרים ורהיטים המנסים לצמצם את נפחם ולחסוך לנו כל סנטימטר-רבוע יקר מפז.

אבל עוד לפני שבכלל "מיקרו דירות" ידעו שהן כאלו, הוצג אי שם בשנת 2007 בתערוכת לווין של שבוע העיצוב במילאנו שולחן מתקפל שבמצבו הסגור הגיע לעובי של 8 ס"מ בלבד והפך לאחד מהפריטים היותר זכורים מהתערוכה.

הדגם הראשון של השולחן נקרא F2 ולמעשה נוצר כבר בשנת 2003 ע"י Nils Frederking איש ברוך כישרונות שמלבד היותו מעצב רהיטים, משמש גם כמורה לריקודי טנגו, חרש עץ וברזל, מוזיקאי שמנגן בנבל וכינור ומעצב נעליים (מתנצל מראש אם שכחתי עוד מקצוע אחד או עשרה).

הרבה צירים נפתחו ונסגרו מאז, והשולחן כבר הספיק להיות מיוצר ע"י חברת העיצוב והריהוט הצרפתית

Ligne Roset, לקבל שלל חומרים וגימורים ולשנות את שמו ל Icaro. כיום הוא נמכר ע"י חברת Resource האמריקאית שעוסקת גם בריהוט וחללים גמישים היודעים לשנות את ייעודם בהתאם לצרכי המשתמש.

באחד הראיונות שנעשו עמו, מספר המעצב שאת הרעיון למנגנון הקיפול הוא יצר בעזרת גביע יוגורט שהוא גזר לחתיכות בזמן שניסה להעביר את הזמן בנסיעה ברכבת. אז לכו תדעו, אולי בפעם הבאה שתנשנשו לכם מעדן חלב, תוכלו לקבל בנוסף לכמה חיידקים פרוביוטיים ידידותיים גם השראה לדבר הגדול הבא שלכם.

47 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page