top of page

סערה בכוס מים


זהו טטרה, מדיח כלים קומפקטי (45/45/35 ס"מ) הממוקם על השיש ומנקה את הכלים תוך כ 15 דקות.

המדיח אינו דורש חיבורי אינסטלציה וכל שנדרש זה לחבר אותו לשקע ולמלא במים.

אבל המדיח הקטן הזה שזכה בשנת 2019 בפרס CES Innovation Award טומן בחובו הרבה יותר מאשר רק חסכון במקום, והוא מביא איתו בשורה טכנולוגית אמתית!

בכל יום מיליארדי אנשים ברחבי העולם מבזבזים אנרגיה, מים וזמן רק על מנת לחמם מים. כולנו משתמשים במוצרים העושים שימוש בתהליך של העברת חום דרך גופי חימום ממתכת, כגון: דוד, קומקום חשמלי, מכונת כביסה, מכונת אספרסו וכיו"ב. אבל עכשיו נמצא פתרון יעיל הרבה יותר, כזה שאינו מבזבז זמן ומשאבי טבע יקרי ערך:

Ohmic Array Technology ולמרות שזה יכול להישמע לכם כמו סוג של שיעול עמוק או כחכוך בגרון, מדובר בלא פחות ממהפכה.

הטכנולוגיה הנקראת על שם אוהם (יחידת מידה להתנגדות חשמלית) וכבר רשומה כפטנט, הומצאה בשנת 2006 על ידי Jerry Callahan המייסד והמנכ"ל של חברת Heatworks

אם מים הם בעצמם מוליך חשמלי, חשב לעצמו ג'רי, אז מדוע יש צורך להשקיע אנרגיה בגופי חימום שיעבירו את החום למים? בואו נעביר זרם חשמלי דרך מולקולות המים שינועו מהר יותר, והאנרגיה הקינטית שתיווצר תהפוך לחום... אמר ועשה.

הטכנולוגיה שיושמה במדיח, מחממת את המים באופן ישיר ומיידי (טמפרטורת המים עולה ל 17 מעלות צלסיוס מיד ברגע ההפעלה). התהליך כולו מתבצע ביעילות אנרגטית של 99%, ללא החלודה והאבנית המוכרים לנו בשיטות החימום העכשוויות, תוך חיסכון במים ואנרגיה יקרים, ועם יכולת שליטה מדויקת על גובה המעלות.

החברה כבר משתמשת בטכנולוגיה הזו במספר מוצרים, אולם מטרתה כי בעתיד היא תיושם בכל מכשיר לחימום מים חשמלי חדש, החל ממחממי מים ביתיים דרך מכונות קפה, מפעלים ועד למתקני התפלה.

ככל הנראה הדרך שבה האנושות תחמם מים בעתיד כבר לא תהיה אותו הדבר, אז מי אמר שקומפקטיות לא יכולה לשנות את העולם? :)

105 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page